  • Data: 2007-02-13 11:11:00
    Temat: Re: Koszty sądowe...
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Anna napisał(a):

    > Dziś
    > dostaję pismo od radcy prawnego, o ...zapłatę tych odsetek, łącznie z
    > kosztami procesowymi...

    Pisać każdy może...

    > Czyli - firma chyba po cichu oddała sprawę do sądu i teraz chce odemnie-mimo
    > wcześniejszej ugody - zapłatę dodatkowych kosztów...

    Jak nie dostałaś poleconego z sądu to sprawy nie było.

    > Jak się bronić? czy takie praktyki są teraz "w modzie"???

    Praktyka jest taka, żebyś dać "piątaka". Chyba, że jesteś cwaniakiem to
    wtedy firma windykacyjna podkuli ogon i ucieknie z piskiem :)

    Dług spłaciłeś? Spłaciłeś. Na temat odsetek gadaj z wierzycielem i
    upewnij się, że windykator spłacił mu dług a nie wziął sobie na koszta.
    Dostałeś w ogóle od windykatora zawiadomienie o cesji długu?

    > może ktoś mi pomoże...co dalej robić? Na to pismo polecone-mimo zawartej tam
    > prośby-firma nie raczyła odpowiedzieć :(

    Która firma? Wierzyciel czy windykator? Są takie firmy, że wszystkie
    polecone przepadają jak w czarnej dziurze - najlepiej byłoby się wybrać
    osobiście. I dowody wpłat dla firmy windykacyjnej przechowuj jak relikwie :)