    From: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Koszty na przyszłą DG
    Date: Sun, 13 Aug 2006 20:53:04 +0200

    CD napisał(a):

    > Ponawiam prośbę - czy naprawdę nikt nie może mi pomóc?

    Bo to jest logiczne. Jesli dzialalnosc rozpoczynasz powiedzmy od 1.10 to
    na kogo maja byc chocby wystawiane FV przed tym terminem. Jak chcesz
    wliczac cos w koszty dzialalnosci ktorej faktycznie nie ma.
    To ze zglosiles i zarejestrowales sie, nie oznacza ze DG prowadzisz. DG
    prowadzi sie od dnia oznaczonego jako rozpoczecie dzialalnosci.

    pozdrawiam,
    Przemek O.