  • Data: 2010-08-24 22:24:34
    Temat: Re: Koszt przemeldowania
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tristan, piszesz na grupie ogólnopolskiej.
    > Jeśliby statystyka czytelników odpowiadała proporcjom ludnościowym,
    > to niecała 1/8 czytelników miałaby jakieś mgliste pojęcie (nie
    > każdy chodzi regularnie do lekarza :P) o czym piszesz!

    Nie i co z tego, że nie chodzą do lekarza? Karty mają chyba na wszelki
    wypadek, nie? Te karty są chyba z 12 lat już, to chyba każdy sobie
    wyrobił przez ten czas.

    > Nie musisz.
    > Ale ponieważ nie ma mocy sprawczej, która mogłaby Ciebie zmusić
    > do przyjmowania ich w "punkcie przyjmowania klientów"

    A w mieszkaniu jest? Też mogę zamknąć bramę i wypuścić psa.

    > (a łatwo
    > się uchylić, przenosząc ten punkt gdzieś dalej - nie wiem czy
    > zauważyłeś, ale Vattenfall przeniósł już dawno kasy do Rudy :P)

    Nie wiem, nigdy nie byłem u watemsrała jeszcze po nic. Ostatnio tylko
    się zdziwiłem, że jakieś stoisko otworzył w M1. Po grzyba, to nie wiem.
    I nawet tłumy tam siedziały dzisiaj. No ale ludzie ogólnie dziwne są.

    > to musi istnieć metoda ścigania "odpowiedzialnego".

    Wystarczy konieczność udostępnienia adresu korespondencyjnego o mocy
    obecnego adresu zamieszkania.

    > Ale jak wyżej - nie ma metody zmuszenia Cię żebyś w tym p. był
    > dostępny. A niedostępność w miejsc zamieszkiwania formalnie
    > zmusza do ciągłej podrózy :>

    A jak będę dostępny, ale zamknięte drzwi będą? To też pozostanie ci
    korespondencja tylko.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek