  • Data: 2010-08-25 23:08:17
    Temat: Re: Koszt przemeldowania
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MAR" <M...@s...org>

    > Nie napisałeś, jak daleko to przemeldowanie.
    > Oraz czy w starym miejscu zameldowania zostanie ktoś kogo znasz.

    .. i kto wygląda identycznie jak Ty ? :-)

    > Samochód ma być zarejestrowany. Skoro jest, właściciel jest prawidłowy to
    > nie musisz się bawić w zmianę adresu w DR. Tak, prawo tego wymaga, ale
    > marna szansa, że ktoś to sprawdzi. Poza tym kary za to nie ma.

    Jest problem dojazdu do urzędu jak przyjdzie Ci coś zrobić z tym samochodem.

    > Prawo jazdy nie służy do ustalenia miejsca zameldowania. Jak nie zmienisz
    > to nic Ci nie grozi.

    Ale jak przyjdzie Ci je wymienić to co zrobisz ?

    > Dlatego też ludzie zmieniająca adresy zamieszkania i korespondencyjne, ale
    > zameldowania tylko gdy nie mają wyjścia.

    ...i przychodzi taki dzień, że jakiś głupek uchwala, że trzeba zmienić dowód
    osobisty i zap...sz do miasta na drugim końcu Polski by się kilka razy
    pokazać urzędnikowi.