  • Data: 2022-04-25 15:07:56
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.04.2022 o 14:47, Shrek pisze:

    > Tak, tak:
    >
    > "dropping to

    A napisali z czego robi ten dropping?

    > Masz nieludzki wyżej. Jak nie dasz rady przetłumaczyć to bedzie jakos
    > tak "spada do

    A napisali z czego spada?

    I wracając do pytania...
    Napisali tam, że bez sensu się szczepić niedziałającymi szczepionkami, a
    szury miały rację?
    Zacytujesz ten fragment? Może być w ludzkim, albo w nieludzkim języku.

    Bo jakoś trudno mi uwierzyć, że naukowcy, w tym CDC, RKI..., chcą
    szczepić ludzi niedziałającymi szczepionkami pomimo tego i wbrew
    oczywistemu faktowi, że szczepionki nie działają, a który to fakt jest
    powszechnie znany i wszyscy go widzą (w raportach przez nich
    sporządzanych, bo przecież to ci naukowcy te wykresy rysują) tylko nie
    oni sami, a szury miały rację. Ogólnoświatowy spisek, czy może
    pozatrudniali tam creme de la creme największych debili?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr