  • Data: 2022-04-18 12:55:37
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Izolacja to czasami komfort, na który nie wszystkich stać, więc lepiej
    > potwierdzić testem, że jesteś negatywny. Np. moja osobista żona jest
    > terapeutką, prywatna praktyka, jak nie pracuje to traci. Ale jak ma mały
    > katar a ujemny wynik to dlaczego miałaby się izolować?

    I do tego świat nie jest idealny i nie wszyscy zachowują się rozsądnie.
    Antyszeczepy "niewierzące w wirusa" to na tyle istotne zjawisko, że
    niestety takich trzeba przymusić, bo do nich rozsądne argumenty nie
    trafiają. Normalnym ludziom wystarczy przedstawić argumenty i poprosić o
    zakładanie maseczek w sklepach i żadne mandaty nie byłyby potrzebne. Jak
    na początku ktoś normalny się zapomniał, to po zwróceniu uwagi
    przeprosił i zakładał maseczkę, a szur potrafił w odpowiedzi zbluzgać i
    dać w mordę.

    Pozdrawiam
    Piotr