  • Data: 2022-04-18 12:54:18
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.04.2022 o 11:17, Kviat pisze:

    >> I to jeszcze bez szczepionek.
    >
    > Może dzięki lokdałnowi?

    Co dzięki lokadałnowi? Dzieki lokdałnowi ludzie spoza grup ryzyka dalej
    byli spoza grup ryzyka?

    > https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/1460
    992,koronawirus-wlochy-brak-miejsc-w-szpitalach.html

    > Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    I kto te szpitale okupował - te niecałe 6% poniżej 50? Na dodatek trochę
    to słabe tłumaczenie - pokazujesz rozpad systemu ochrony zdrowia któremu
    miały zapobiec lokadałny ale nie zapobiegły, jako argument za
    lokadałnami. Właśnie pokazałeś, że się nie sprawdziły i używasz to jako
    argumentu za. No sam widzisz, że się nie spina. Tak wiem - to nie były
    prawdziwe lokdałny.

    > Bzdura. Wyssana z brudnego palucha.

    Hmmm... Może trzeba poszukać co dwa lata temu pisali jako argument za
    lokdałnami... Wtedy to w ogóle dużo pseudonaukowców dużo głupot pisało -
    o flattering the curve, wytrzymajmy jeszcze dwa tygodnie, dotrwajmy do
    szczepionek. Ba, wyimaginuj sobie że naukofcy uważali wtedy że
    szczepionki zapobiegają zachorowaniom - kretyni jedni;) Dobrze że ich
    faktczekersi zweryfikowali i teraz wiemy że to zwykłe szury były:P

    > Dobra - pozwolę.

    Zatwierdzam.

    Ponawiam propozycję - rzuć pracę w pisdu, dzieci zabierz ze szkoły,
    mieszkanie sprzedaj i wyjedź w pisdu na jakieś zadupie. A potem pisz nam
    regularnie o tym jak twoje życie się poprawiło i od czasu do czasu jakąś
    pastę o pługu. Zademonstruj przez symulację na sobie wszystkim jak
    rozpierdolenie gospodarki jest fajne i cool. Pojeb kurwa -
    ropierdoliliśmy gospodarkę, narobiliśmy długu we wszelkich możliwych
    dziedzinach, zjebaliśmy start w życie całemu pokoleniu, chuja w sumie z
    tego uzyskaliśmy, ale jest kurwa fajne! No i jak normalnie z takimi
    pojebami dyskutować?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.