  • Data: 2022-04-18 11:05:22
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-04-18, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A jak manie oficjalnego testu ma zapobiec zarażeniu? Zresztą można
    > zrobić z apteki.

    Jeśli test pokaże, że możesz mieć z wysokim prawdopodobieństwem kowid,
    no to wiadomo, że nie poleziesz np. do jakiegoś DPSa, czy w ogóle przez
    te 2-3 tyg będziesz się starał unikać kontaktów.

    > Tak właśnie zachowuje się rozsądny człowiek:P

    Izolacja to czasami komfort, na który nie wszystkich stać, więc lepiej
    potwierdzić testem, że jesteś negatywny. Np. moja osobista żona jest
    terapeutką, prywatna praktyka, jak nie pracuje to traci. Ale jak ma mały
    katar a ujemny wynik to dlaczego miałaby się izolować?

    > Niezupełnie - z własnej woli testy robili w polsce nieogarzy i fanatycy.
    > Reszta "wpadała" u lekarza jak przyszła po pomoc i L4. A ci bardziej
    > zaradni trafiali do lekarza w abonamencje... gdzie testów (tych
    > oficjalnych) po prostu nie było. Jak już masz zwolnienie, to co -
    > będziesz się dodatkowo na test związany z aresztem zapisywał i dymał po
    > mieście, czy po prostu tydzień zwolnienia i już?

    To mam chyba w rodzinie nieogarów i fanatyków, ale tak mi się jednak
    wydaje, że nie ja jeden. W momencie, gdy miałbym jakieś objawy, a miał
    odwiedzić czy teścia czy matkę to bym się jednak przetestował bez
    udziału lekarza, bo po kiego kija mi tu ten lekarz potrzebny?

    > BTW - o tym jakim powodzeniem cieszyły się dobrowolne testy świadczy
    > "sukces" akcji testowania w aptekach - wchodzisz bez skierowania, robią
    > ci test i jak masz pozytywa to areszta:P W skrócie - nie przyjęły się.
    > Ludzie wchodzili, kupowali test za 20 pln w wychodzili:P

    No właśnie, i raczej nie były to nieszczepy.

    --
    Marcin