  • Data: 2022-04-17 08:05:50
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.04.2022 o 22:41, Kviat pisze:

    > Nie jest, bo politycy do listy nie dopisali?
    > Serio?

    No serio. Jakoś przez dwa lata zdążyli z prawodawstwem zrobić bardzo
    wiele rzeczy, ale podstawowej zapomnieli. Więc tak - zgodnie z prawem
    covid nie jest chorobą zakaźną...

    > Przepraszam kurwa, że odpowiem, ale dlatego lokdałny nie dotyczyły tylko
    > chorych, bo żyjemy w XXI wieku i nie uważamy, że wywożenie chorych na
    > bezludną wyspę jest OK.

    To po co piszesz o izolacji zamiast izolacji, skoro to dwie różne sprawy?

    > Ale rozumiesz, że umierali również młodzi i zdrowi?

    Również, ale w ilości statystycznie pomijalnej lub niewielkiej w
    stosunku do grup ryzyka. Nie bez powodu mówi się o grupach ryzyka. To
    jest choroba która ststystycznie niebezppieczna zaczyna być gdzieś po 50
    albo przy innych schorzeniach "towarzyszacych". Jak ktoś się boi, to
    niech się lokadłnuje i po sprawie. Zamiast tego spierdoliliśmy
    gospodarkę, zdrowie i edukację - wszystko to w największym stopniu
    dotyczy pokolń dla których wirus statystycznie jest niegrożny. Innymi
    słowy poświęciliśmy młodsze pokolenia, żeby starsze które powinny być
    samoizolowane czuły że inni też mają przejebane. Wiesz, że celem
    lokdałnów było nie ograniczenie ilości zachorowań a "wypłaszczanie
    krzywej", żeby się utrzymać poniżej możliwości służby zdrowia?

    > Jakiego znowu długu? Cofnęliśmy się w rozwoju?

    Oczywiście. Za komuny miałem lepszą edukację i POZ niż ludzie w czasie
    pandemii.

> [...]
    > pędu za wzrostem gospodarczym za każdą cenę. Planecie wyszło na zdrowie,
    > ludzie dostali czas na przemyślenie w domach, czy faktycznie warto się
    > tak zarzynać dla "chlebodawcy" zapierdalając jak do tej pory tylko po
    > to, żeby co dwa lata kupić nowego suva, albo nowego smyrofona, albo
    > jeszcze szybszy komputer, bo nowe gierki nie chcą chodzić na starym
    > I co się takiego stanie, że nowy model smartfona wyjdzie za 3 lata, a
    > nie za rok, albo nawet później? Świat się skończy?
    > Ja tu żadnego długu nie widzę, a wręcz przeciwnie.

    No ja pierdole agresywny lewak. To jeszcze do kompletu przestań dzieci
    do szkoły wysyłać i ucz ich o tym jaki fajny byłe cze. No i zadbaj o
    nowoczesną opiekę zdrowotną opartą o trzy zdrowaśki.

    > Cywilizowane społeczeństwa umówiły się, że będą również chronić przed
    > głupotą młodych, zdrowych i nieśmiertelnych,
    Nie społeczenstwa a ich rządy. Jakby to się społeczeństwa umówiły, to
    nie trzebaby zamordystycznych metod do egzekwowania tych "umów". Ja się
    nie umawiałem. A ty umawiałeś się, że nie wolno przeciw zakazowi aborcji
    protestować? Umawiałeś się na zamykanie lasu? Na mandatowanie za zmianę
    opon? Zrobiono cię w chuja i zgodnie ze starą prawdą łatwiej człowieka
    oszukać niż potem przekonać że został oszukany.
    > Teraz.
    > Bo mizerną szansę na zgon, to masz dzięki (niedziałającym, a szury miały
    > rację) szczepionkom.

    Chuja tam od zawsze miałem mizerną. Popatrz ile osób w grupach 0-50
    zmarło od covida, sprawdz ile to procent danej populacji i wyciągnij
    wnioski. I jak zwykle zadziałał podstawowa zasada, że jak państwo chce
    twojego dobra to należy kombinować jak tego uniknąć.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.