  • Data: 2022-04-17 08:18:03
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Olin ma rację bo np. populacja, która się testuje a populacja, która się
    > szczepi są najpewniej tożsame.

    No właśnie nie są. Co do zasady (powiedzmy że historycznie)
    antyszczepionkowcy to mniej wykształcona, zaradna życiowo i ogarnięta
    część społeczeństwa. A więc statystycznie szczepieni mają lepszą pracę
    dostęp do abonamentu medycznego i ogólnie są bardziej rozgarnięci. Więc
    ogarnięty pójdzie po prostu do lekarza w abonamencie i dostanie L4. Taka
    ciekawostka - lekarz w abonamencie nawet jakby chciał to nie może
    wystawić skierowania na przymusowy test. Więc człowiek z abo medycznym
    dostaje po prostu L4 i jeśli bardzo chce może zamienić go _dobrowolnie_
    na areszt. Ja byłem trzy razy na zwolnieniu i tyle. Żadnych testów nie
    robiłem bo po co, skoro nic to nie zmienia. Jeszcze miesiąc temu byłem
    za to wyzywany od nieodpowiedzialnych szurów, a teraz to oficjalna ścieżka:P

    > Nie mam przekonania co do tej rzekomej nieskuteczności testów.

    Ja też nie. Poczytałem i okazało się, że oficjalny raport oficjalnej
    instytucji zawierał... dane z dupy. Tyle jeśli chodzi o "naukowców" i
    ich wiarygodność. Przypomnę - Agencja oceny procedur medycznych i
    taryfikacji. Brzmi poważnie, kto ma się na tym lepiej znać niż oni -
    prawda? No więc chyba żaden z dyskutantów w tym wątku nie zniżył się do
    podawania danych liczbowych z dupy. A ci "naukofcy" tak. Znów szury
    miały rację...

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.