  • Data: 2022-04-08 13:53:37
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 8 Apr 2022 13:00:09 +0200, Shrek wrote:

    > W 100%. Zwykłej grypy nie leczy się antybiotykami. Co najwyżej
    > powikłania.

    No wlasnie o to chodzi - jak sie pojawia powikłania, to wynik bedzie
    juz gotowy.
    Ale jak sie nie pojawią, to czysta strata finansowa.

    Wiec co sie dziwic, ze w POZ nie robią zadnych badan i leczą
    "na czuja". Z reguły wychodzi.

    > No więc opłaca mu się leczyć właściwym lekiem a nie nieskutecznym.

    Jak od sztuki choroby to owszem, ale jak pacjentodnia ... im dluzej
    pacjent spedzi, tym wiekszy zysk :-)

    > Za wcześnie. NIe wiadomo co się przyplacze.

    > No raczej nie.

    To skad sie biorą, zakladajac ze L4 spedzasz uczciwie w domu ?

    J.