  • Data: 2022-04-13 12:09:20
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 Apr 2022 17:43:36 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    15081220/photo/2

    > NIe wykręciłem tylko od początku pisałem, że to dla "lubiących
    > korelację" taki śmieszny obrazek.

    Jakoś sobie nie przypominam. Dwa razy żaliłeś się publicznie, że się "nie
    odniosłem" do tego przełomowego wykresu, potem pieniłeś, że przedział
    czasowy, który wziąłem dla zgonów nie taki, jak trzeba, a dopiero kiedy
    byłeś w kozim rogu okazało się, że to tak dla jaj.

    > Ale po co, skoro pisze o zachorowaniach a ty usilnie zmieniasz temat na
    > zgony (gdzie się zgadzamy)?

    Zapamiętaj, co mówi prof. Piotr Kuna, którego poważają nawet foliarze:
    "Jedyne twarde dane jakie posiadamy, to wysoka liczba hospitalizacji i
    zgonów."

    Sam widzisz, że krzywe zakażeń, którymi tak się upajasz, okazują się
    niedorzeczne, kiedy porównać je ze zgonami. Przed szczepieniami się nie
    zarażali, ale za to umierali; prawdziwe cuda.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl