  • Data: 2022-04-08 13:00:09
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.04.2022 o 12:48, J.F pisze:

    > Owszem, kosztuja, ale ... o ile bedzie potrzebny.
    > W ilu przypadkach "zwyklej grypy" nie jest potrzebny? 90%

    W 100%. Zwykłej grypy nie leczy się antybiotykami. Co najwyżej
    powikłania. Ewantyalnie zapobieganie powikłaniom, ale to też na czuja,
    bo jeszcze nie wiemy co może się wdać, więc antybiotyk o szerokim
    spektrum na zas.

    > A nie odwrotnie? W hospitalizacji placi szpital, a płacone ma ...
    > nie wiem od czego - od sztuki choroby czy od dni hospitalizacji?

    No więc opłaca mu się leczyć właściwym lekiem a nie nieskutecznym.

    > No wlasnie. Wiec po co badanie ?

    Przy grypie to po nic - to wirus:P

    > Początek grypy to bylby dobry moment do zrobienia antybiogramu,
    > bo sie przyda jak wyjdą powikłania, tylko ze zazwyczaj sie okaze
    > niepotrzebny.

    Za wcześnie. NIe wiadomo co się przyplacze.

    > Nie masz tych bakterii caly czas?

    No raczej nie.

    --
    Shrek