  • Data: 2022-04-12 12:42:27
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 1 Apr 2022 17:47:49 +0200, Shrek napisał(a):

    > Jak dane pokazywały dobrze to były dobre. Jak źle to dane złe

    Już raz błysnąłeś wykresem z tłitera:
    https://twitter.com/Marek39556099/status/14906458417
    15081220/photo/2
    Trochę pogrzebałem i wyszło, że niby najzdrowsze Podkarpacie ma większą
    umieralność niż rzekomo najbardziej zakażone Pomorze. W końcu wykręciłeś
    kota ogonem, że to było tylko dla jaj.

    Teraz uwiesiłeś się krzywej zakażeń w UK. To porównaj ją z dynamiką zgonów:
    https://covid19.who.int/region/euro/country/gb
    Potrafisz jakoś wytłumaczyć, dlaczego przed szczepieniami ludzie się mało
    zakażali - zwłaszcza w pierwszej fali - ale za to umierali?
    To jakiś kolejny suchar, który ma pokazać, że foliarze są półgłówkami?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl