  • Data: 2022-04-13 11:13:54
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:62559eb7$0$467$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 12.04.2022 o 12:27, Olin pisze:

    >No i?

    >Przecież dawno napisałem - szczepionk nie chroni przed zachorowaniem
    >natomiast w zauważalny sposób chroni przed zgonem. No i? Dodatkowo
    >widać, że omikron jest po prostu mniej zjadliwy i generalnie powoduje
    >mniej zgonów - co widać również w krajach o niskim wyszepieniu.

    I za pare miesiecy pewnie sie okaze, ze szczepionka nie chroni przed
    zgonem.

    Tzn na Covid ludzie prawie nie będą umierali, bo omikron łagodny,
    będą umierac na "choroby towarzyszące", ale szpital test zrobi,
    wirusa wykryje ... u podobnego procenta zaszczepionych i
    niezaszczepionych,
    skoro szczepionka przed zakażeniem nie chroni.

    wiec podobny procent bedzie wsrod zgonów "na Covid i choroby
    towarzyszące".
    i to chyba jest juz dzis, czekac trzeba tylko na opracowanie danych.

    J.