  • Data: 2022-04-01 08:21:52
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.03.2022 o 17:13, J.F pisze:

    > Bardzo dobrze piszesz.
    >
    > Tylko jakos ignorujesz to, co ja pare razy pisalem.

    Ignoruję, bo nie masz pojęcia o czym piszesz.
    Z faktu, że ty coś napisałeś nie wynika automagicznie, że masz rację.

    Napisz do tych naukowców, że się mylą, bo ignorują to co napisałeś.

    > W grudniu, gdy sie afera zaczela, bylo u nas ok 19 mln zaszczepionych.
    > W 38 mln kraju powinno byc drugie tyle niezaszczepionych.
    > Akurat po rowno, co ulatwia analizy.

    Ułatwia takim ignorantom jak ty.
    Bo w raportach naukowców do analizy biorą również np. grupy wiekowe i
    pierdyliard innych rzeczy o których nawet nie śniłeś. Taką "analizę" bo
    się rozkładają po równo, to sobie możesz we własnej sławojce na gwoździu
    powiesić.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr