    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Korelacja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <6239f9b3$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <csr1bpm2ms9z$.1mig14nhru73l$.dlg@40tude.net>
    <623e0d97$0$458$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@4...net>
    <6241f118$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <wkkm8scluuey$.1imdgtvlyn5y$.dlg@40tude.net>
    <6243465d$0$478$65785112@news.neostrada.pl>
    <e18sz7g2yok9$.154n274qhb38g$.dlg@40tude.net>
    <6244b2e3$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <1ke7cta5kbj8l$.1hnf4odsf6z2e$.dlg@40tude.net>
    <t242g4$673$1@gioia.aioe.org>
    Date: Thu, 31 Mar 2022 17:13:47 +0200

    On Thu, 31 Mar 2022 13:15:13 +0200, Kviat wrote:

    > Tak piszą m.in. w tym raporcie (w ludzkim języku) do którego podawał
    > link (z obrazkami, że szczepionka nie działa chociaż działa).
    > W raportach RKI (w nieludzkim języku) też tak piszą.
    >
    > Tyle, że w obu raportach (zadziwiający zbieg okoliczności albo zmowa)
    > naukowcy wyjaśniają z czego to się bierze.
    > Nie dlatego, że szczepionki nie działają, albo że powodują zachorowania
    > bo szczepionki zmniejszają odporność itp. bzdury, które szury
    > rozpowszechniają, lecz dlatego, że im więcej ludzi zaszczepionych, tym
    > więcej przypadków wśród zaszczepionych ludzi. Jakby było 100%
> [...]

    Bardzo dobrze piszesz.

    Tylko jakos ignorujesz to, co ja pare razy pisalem.
    W grudniu, gdy sie afera zaczela, bylo u nas ok 19 mln zaszczepionych.
    W 38 mln kraju powinno byc drugie tyle niezaszczepionych.
    Akurat po rowno, co ulatwia analizy.

    Wczoraj bylo 22 mln w pelni zaszczepionych.
    Niezaszczepionych zostaje wiec ok 16 mln, choc imo to trudniej
    oszacowac, bo minus emigranci i plus imigranci.
    38.179 mln w/g spisu powszechego 2021, ale czy mu wierzyc?

    trzymajmy sie jednak proporcji 22/16 = 1.375

    A co ja tu przedwczoraj podawalem:

    styczen 2022 - 512k / 377k !!!
    = 1.358
    Luty 2022 - 480k / 303k
    = 1.584

    A w marcu juz 149k/75k
    = 1.98

    Ujemna skutecznosc szczepionki, czy jakies zaklocenie statystyki?

    I to zauwaz, ze czesc juz po podaniu trzeciej dawki ... nowka sztuka,
    nieśmigana ...

    J.