  • Data: 2022-03-31 15:28:42
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 31 Mar 2022 13:15:13 +0200, Kviat napisał(a):

    > Tyle, że w obu raportach (zadziwiający zbieg okoliczności albo zmowa)
    > naukowcy wyjaśniają z czego to się bierze.
    > Nie dlatego, że szczepionki nie działają, albo że powodują zachorowania
    > bo szczepionki zmniejszają odporność itp. bzdury, które szury
    > rozpowszechniają, lecz dlatego, że im więcej ludzi zaszczepionych, tym
    > więcej przypadków wśród zaszczepionych ludzi. Jakby było 100%
    > zaszczepionych, to 100% przypadków zachorowań będzie wśród zaszczepionych.

    Ja bym nie miał zdrowia i czasu tego wszystkiego czytać, a co dopiero
    foliarze, którzy wszystko wiedzą z tłitera. Staś Pytalski i jemu podobni
    czytają tylko nagłówki, więc nie dziwota, że nie docierają już do drugiego
    akapitu, a pierwszy tylko przeglądają i potem widać skutki.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl