  • Data: 2022-03-31 17:24:01
    Temat: Re: Korelacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 31 Mar 2022 15:23:08 +0200, Olin wrote:

    > No a 'współczynnik korelacji' wynosi ile?

    dla pierwszego sezonu przyjmujesz zaszczepienie 0, dla drugiego
    1, bo zaszczepieni są, i liczysz :-)

    > Pokaż, co potrafisz.

    Masz procenty zaszczepionych powiedzmy w styczniu 2021 w paru krajach?
    Bo zachorowania wezme z WHO.

    > Co to ma wspólnego ze shrekowym bełkotem?

    Nic, ale jak widzisz - jakąs korelacje da sie policzyc.

    A że wyjdzie bezsensowna/nieprawomyslna,
    to juz Ty tlumacz dlaczego :-)

    Choc ta druga może sie okazac ciekawa ...

    J.