  • Data: 2022-03-07 10:40:46
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 05 Mar 2022 01:25:17 GMT, Marcin Debowski napisał(a):

    > To jest przykład, że cała ta dyskusja ma bardzo ograniczony sens,
    > osobliwie, biorąc pod uwagę, że wszystkie jej strony doskonale wiedzą,
    > że każdy z tych wykresów pokazuje zależność dwuwymarową dla n-wymiarowej
    > liczby czynników, gdzie n>>2.

    No właśnie nie jestem przekonany, czy wszystkie.
    Głównie chodzi o to, że Shrek - a za nim rzecz jasna Staś Pytalski -
    kwestionował skuteczność szczepień. Pokazywał, że przestały zabezpieczać
    przed zakażeniem - które nad wyraz często utożsamiali z chorobą - a
    śmiertelność zależy przede wszystkim od "zaborów", czyli PKB, a nie żadnego
    tam poziomu zaszczepienia populacji.
    Co teraz sądzi, trudno się połapać. W końcu chyba zmienił front, że
    szczepienia może jakieś tam znaczenie mają, ale czynników jest tyle, że nic
    nie można ogarnąć.

    > Myślę, że nikt tego nie kwestionuje.

    Jak wyżej.
    Cała ta nużąca dyskusja jest o tym, że kwestionuje.
    Według Shreka "zabory" rulez.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/