  • Data: 2022-02-14 14:43:19
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 Feb 2022 14:20:52 +0100, J.F napisał(a):

    > Za to masz wyniki ze wszystkich stwierdzonych zachorowan.
    > A to juz duze liczby.

    "Mów do mnie jeszcze... Ludzie nas nie słyszą, słowa twe dziwnie poją i
    kołyszą, "

    1. Infekcja to nie zachorowanie.

    2. Mamy wyniki o zakażeniach dla osób, które poszły sobie zrobić test, a
    nie rzeczywistej skali i strukturze zakażeń.
    W grudniu we Francji, Hiszpanii i innych zaszczepionych krajach były
    horrendalne liczby zakażeń, tylko zgonów jakoś mało. U nas na odwyrtkę:
    mało kto się zakaża, tylko zgonów dużo.

    To że liczby są duże, nie znaczy, że wiarygodne.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl