  • Data: 2022-02-15 06:23:30
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale tam u JF było o zakażeniach/zarażeniach zdaje się, czyli o stanie
    > przed namnożeniem się wirusa w stopniu skutkującym chorobą i/lub
    > transmisją.

    No właśnie tak definiuje się skuteczność szczepionki;) Jakby ci ktoś dwa
    lata temu powiedział, że przecież oczywiste jest że szczepioenia nie
    chronią przed zachorowaniem, to byś powiedział, ze pojebało;) A teraz
    masz zawodników co twierdzą, że nie zapobiegają i nigdy nie zapobiegały
    i jak ktoś twierdzi, że zapobiegają to antynaukowy nieszczep i
    płaskoziemca;)

    > U mnie z już szalejącym omikronem i zakażeniami ART/PRC na poziomie
    > 10tys dziennie, obłozenie łóżek ca 1000, w tym pod respiratorem ~150, w
    > tym na OIOMach ~25. W tych 2ch ostatnich ~25% to nieszczepy i szczepy z
    > jedną dawką. Umiera jednocyfrowa ilość osób dziennie z czego w pełni
    > zaszczepionych 0-2. Stopień wyszczepienie (min dwie dawki ~94%). Mówisz,
    > że to mało?

    No u nas coś koło 50% skuteczniości - 25% worków to zaszczepieni przy
    wyszczepieniu troszkę ponad 50%. Znacząco ale od 100% daleko.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.