  • Data: 2022-02-14 22:32:43
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.02.2022 o 21:55, J.F pisze:

    > Na grype sie w ogole nie szczepie.
    > Nie zebym byl jakis przeciw, ale za duzy problem organizacyjny.

    Ja jako rasowy szur i naczelny antyszczep i płaskoziemca usentu
    środkowoeuropejskiego szczepię się... jak nie zapomnę;) Czyli tak pół na
    pół.

    > Wstac o 6 rano, odstac swoje w kolejce, odczekac w drugiej u lekarza,
    > zeby laskawie zaszczepili ... moze w tym roku lepiej ...

    Mam abo - zapisujesz się na konkretną godzinę i już. Choć dwa lata temu
    sczepionek nie mieli i spod lady w aptece dostałem;)

    > Pewnie moze byc dostepna, tylko u nas ... "zamowilismy malo, zeby sie
    > nie marnowala, i sie skonczyla" ...

    No to już masz uzasadnienie czy warto się szczepić w marcu;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.