  • Data: 2022-02-12 15:40:38
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.02.2022 o 14:55, Shrek pisze:

    > Bo zaryzykuję stwierdzenie, że
    > to jakieś stare dane, albo wręcz zmanipulowane. Mam nadzieję, że raport
    > _UK_HSA uda się znaleźć w normalnym języku;)

    Ale po co aż tak ryzykować? Wystarczy spojrzeć na datę artykułu i
    wystarczy się domyślić, że to NA BANK trochę starsze dane z jakiegoś
    starszego raportu.
    Czy to coś zmienia? Na tym wykresie widać dokładnie to samo, co na tych
    twoich. Że po jakimś czasie skuteczność spada.

    Co nie zmienia istoty, że obydwa pokazują, ten trochę starszy wykres,
    jak i ten twój nowszy, że szczepionki działają.

    No bo skoro skuteczność spada, to nie spada z zera do zera. Gdyby nie
    działały, to nie miałyby z czego spadać.

    Prościej już nie potrafię ci tego wytłumaczyć.

    Pozdrawiam
    Piotr