  • Data: 2022-02-12 15:58:37
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.02.2022 o 15:40, Kviat pisze:

    > Ale po co aż tak ryzykować? Wystarczy spojrzeć na datę artykułu i
    > wystarczy się domyślić, że to NA BANK trochę starsze dane z jakiegoś
    > starszego raportu.
    > Czy to coś zmienia?

    Tak - są nieaktualne.

    > Na tym wykresie widać dokładnie to samo, co na tych
    > twoich. Że po jakimś czasie skuteczność spada.

    Nie tak dokładnie to samo. Bo na nowych idzie w stronę zera. Ale to
    rzeczywiście szczegół, bo i tak jest to zupełnie nieakceptowany poziom.

    > Co nie zmienia istoty, że obydwa pokazują, ten trochę starszy wykres,
    > jak i ten twój nowszy, że szczepionki działają.

    No ale nie ta dwudawkowa, którą przyjęły miliardy osób. Te akuratnie
    działają i trzeba nowych dawek. A tak naprawdę to trzeba aktualizacji.

    > No bo skoro skuteczność spada, to nie spada z zera do zera. Gdyby nie
    > działały, to nie miałyby z czego spadać.
    >
    > Prościej już nie potrafię ci tego wytłumaczyć.

    No nie jest to łatwe zadanie, żeby wytłumaczyć, że niedziałanie jest
    dowodem na działanie;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.