    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Korelacja
    Date: Sat, 12 Feb 2022 07:33:15 +0100 (CET)
    <f...@4...com>
    <wSCNJ.59063$sga6.50889@fx10.ams1>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Nie znam ww., ale nie wydaje mi się. Skoro to technika to jej użycie
    > wymaga świadomości jej użycia. Większość faktycznych szurów wali po
    > prostu stadem argumentów w bezkrytycznym przekonaniu o ich wielkiej
    > wartości. Co najwyżej bryndzlują się jak to te ich argumenty mądrze (im)
    > brzmią. Techniki manipulacyjnej bym się tu nie spodziewał.

    Nie ma żadnego porównania to szczepionkowych totalitarystów
    sprzedających niedopowiedzeniami chwilową skuteczność szczepionek jako
    wartość która będzie stał a nie spadająca. Nie trzeba kłamać by ujebać
    sobie wiarygodność, "pomijanie" wystarczy. Szczepionkowcy totalitarni
    wyrobili sobie u mnie trwałe podejście: A co tym razem "pominęli"?

    --
    A. Filip