  • Data: 2022-02-12 11:47:08
    Temat: Re: Korelacja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie znam ww., ale nie wydaje mi się. Skoro to technika to jej użycie
    > wymaga świadomości jej użycia. Większość faktycznych szurów wali po
    > prostu stadem argumentów w bezkrytycznym przekonaniu o ich wielkiej
    > wartości. Co najwyżej bryndzlują się jak to te ich argumenty mądrze (im)
    > brzmią. Techniki manipulacyjnej bym się tu nie spodziewał.

    Moim zdaniem ta technika sama im wychodzi. Jak jeden z drugim walnął
    jakąś konkretną głupotę, to szybciutko to można sprostować. Ale jak mam
    słuchać kilkudziesięciu minut idiotyzmów, to po prostu nikomu mądremu
    się nie chce. A jakby jeszcze do każdej z tych głupot się odnieść? A jak
    odniesiesz się do jednej, to zaraz jakiś oszołom wyskakuje z argumentem,
    ze może i ten jeden fragmencik jest trochę bez sensu, ale przecież ten
    ogrom argumentacji ...

    --
    Robert Tomasik