    Date: Fri, 11 Feb 2022 23:55:14 +0100
    Subject: Re: Korelacja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <d...@4...com>
    From: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.02.2022 o 23:24, n...@o...pl pisze:

    > Czyli nie pisałeś, że ta korelacja to bujdy na kółkach?

    A pisałem? Pisałem tylko że korelacja to nie związek przycyznowo
    skutkowy od razu i że na tej grafice było widać zabory. Przy czym
    pisałem również, że zarówno szczepienia jak i "zabory" są zapewne
    prawidłowym wnioskiem przyczynowo-skutkowym. Co zresztą potwierdzałeś
    pisząc, że po prostu w starej unii się bardziej szczepią bo są mądrzejsi.

    No dobra - my ty gadu gadu a miałeś znaleźć cytat gdzie twierdziłem, ze
    szczepienia nie zmniejszają ryzyka zgonu. Znalazłeś już? Bo fajnie się
    gada, ale na cytat tu czekamy.

    > Jak się ta szurska technika nazywała? (Ta, że zalewasz słowotokiem, a potem
    > każesz szukać tego co było na początku)

    Nic ci nie każę. To ty twierdzisz, że coś takiego napisałem, ja
    twierdzę, że nie dość że nie napisałem, to jeszcze dla pewności od czasu
    do czasu potwierdzam, że szczepienia jednak zmniejszają ryzyko zgonu. No
    trudno - szukaj - ciezar dowodu leży po stronie stawiającego teze "że ja
    twierdzę". Dla ułatwienia powiem ci że nie znajdziesz, przynajmniej bez
    manipulacji cytatem. A wtedy ci tą manipulację wypomnę. Dajesz!

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.