  • Data: 2005-07-01 20:18:37
    Temat: Re: Kontrola z Energetyki.
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Sam wlazł ;)
    > Akurat było gor?co i drzwi były otwarte.
    > Zreszt? i tak bym go wpu?cił bo co by to zmieniło.
    > Szyld reklamowy przy płocie stoi, więc bym się nie wytłumaczył że to nie ja
    > naprawiam te telewizory.

    Ciekawe jakie to ma podstawy prawne ... sprzedaz tego samego towaru
    roznym klientom i roznicowanie ceny w zaleznosci od klienta. Gdybym
    sprzedawal slipy polakom po 20 zl a niemcom po 50 zl .... czy nikt by
    sie do tego nie przyczepił ?

    O ile rozne oplaty za konta bankowe maja jakis tam sens, bo na koncie
    firmy odbywa sie czesto duzo wiecej operacji, to czy przesyl prądu do
    tego samego lokalu i wycena w roznej wysokosci na dwoch licznikach
    polozonych w tej samej skrzynce ... czy to nie podpada przypadkiem pod
    UOKiK ????

    Moze zadzwonilbys do tego urzedu ... tam sa prawnicy i mogliby ci cos
    doradzic ? Bo tu najwyzej postrzelony Andrzej Wulkan Lawa ci
    odpyskuje ....

    --
    Krzysiek, Krakow