    From: "kubita" <k...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Kontrola w firmie
    Date: Thu, 4 Apr 2002 20:14:30 +0200

    Dorzucam pytanie:

    Co stwierdza o fakcie ze dany komputer/monitor/dysk nalezy do firmy czy tez
    nie nalezy? Czy nie faktura zakupu tego sprzetu?
    W takim wypadku - czy kontrola nie powinna wygladac tak ze biora wykaz
    sprzetu komputerowego i jada po kolei kazda pozycje z listy?

    Z waszej dyskusji wynika ze jest odwrotnie - przegladaja wszystko co im
    wpadnie w rece.

    W takim wypadku co sie dzieje gdy firma X przechowuje glowna czesc swoich
    maszyn u jakiegos providera internetowego. Maszyny fizycznie nie znajduja
    sie zatem w siedzibie firmy. Czy wowczas kontrolerzy beda musieli zostac
    powiadomieni o tym ze jeszcze sa maszyny gdzie indziej?

    I co sie dzieje w przypadku tego wlasnie providera? Zalozmy ze panowie z BSA
    wpadaja do firmy zajmujacej sie kolokowaniem serwerow i podlaczaniem ich do
    internetu. Czy wowczas mowia - "to nie nasze ale nikomu nie wolno tego
    roszac" - i czy wowczas kontrolerzy maja mimo wszystko prawo zajrzec do
    srodka?

    No i wreszcie co w przypadku umowy uzyczenia sprzetu firmy X firmie Y -
    podczas gdy sprzet komputerowy jest przez caly czas trzymany na terenie
    firmy X?

    Dzieki za komentarze,

    "Tomisław Kityński" <c...@a...pl> schrieb im Newsbeitrag
    > "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> wrote in message