eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy. › Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców
    zabójcy.
    Date: Sun, 24 Mar 2024 01:43:00 +0100
    <ut9kvl$7vh$1$RTomasik@news.chmurka.net> <ut9n1a$882l$1@dont-email.me>
    <utaamg$473$1$Shrek@news.chmurka.net> <utc9oe$ssb0$1@dont-email.me>
    <utccga$s2n$1$Shrek@news.chmurka.net> <utcguj$uhtq$1@dont-email.me>
    <utcitu$mt$3$Shrek@news.chmurka.net> <utd8b7$13mp1$1@dont-email.me>
    <oDqKN.69374$bIG8.41388@fx04.ams1> <ute1gq$1c09o$1@dont-email.me>
    <AqLKN.237923$ds1.228694@fx14.ams1> <utgrkr$23ok7$1@dont-email.me>
    <DG3LN.45623$QUO3.1899@fx15.ams1> <utj44l$fvr$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <utmjh3$3l631$1@dont-email.me> <utn0bb$l16$1$Shrek@news.chmurka.net>

    W dniu 23.03.2024 o 17:34, Shrek pisze:
> [...]
    a-prokremlowska-bojowka-urzadza-cwiczenia-na-strzeln
    icy-na-podlasiu-wyjasniamy-st6220396

    > To pa tera!
    >
    > https://161crew.bzzz.net/wp-content/uploads/2022/04/
    tlo-1.jpg

    > https://img.dorzeczy.pl/img/kadr-z-programu-superwiz
    jer/6e/d9/5664193807d635377c87919b81c8.jpeg

    > Miała słuszną linię władza zmykając lasy - toż to siedlisko nazioli! Kto
    > normalny chodzi do lasu! Raz pójdziesz i albo cię naziole zidoktrynują
    > albo myśliwi zastrzelą. Więc stąd prosty wniosek - jak widzisz kogoś w
    > lesie to jak trzeźwy to naziol a jak napruty to myśliwy:P

    Chodzisz z dzieckiem na spotkania nazioli w lesie regularnie, w celu
    "uczenia się dyscypliny, samodyscypliny i integracji z jakąś grupą ludzi
    o podobnych zainteresowaniach, oraz w celu spędzania czasu z rodzicami,
    jeśli biorą w tym udział"?

    Jesteś w miarę inteligentny, to chyba rozumiesz, że o ile w lesie masz
    możliwość spotkać (oprócz nazioli) również grzybiarzy i zachęcić
    dzieciaka do zbierania grzybów i integracji z grzybiarzami, o tyle
    prowadząc go na strzelnicę możesz raczej liczyć tylko na integrację z
    miłośnikami broni palnej.
    Bo - i to już ci wcześniej wytłumaczyłem - na integrację z przypadkowym
    człowiekiem, który "raz sobie przyszedł" postrzelać raczej liczyć nie
    możesz.

    Dyskusja jest o celowym i z premedytacją regularnym przyzwyczajaniem
    _dziecka_ do broni palnej, wychowywaniu _dziecka_ w atmosferze kultu do
    broni palnej w towarzystwie jej wyznawców na strzelnicy, a ty
    wyskakujesz z tekstami, że przecież nic się nie stanie jak sobie raz
    pójdzie... że gdy _dorosły_ raz pójdzie to nie ma problemu... że _ty_
    raz czołgiem jechałeś i nie nabrałeś ochoty do robienia rozpierduchy...
    No serio?

    Masz do mnie uraz, rozumiem, przepraszam, że nie ze wszystkimi twoimi
    twierdzeniami się zgadzam. Ale jeśli chcesz mnie za wszelką cenę
    ośmieszyć, to musisz się bardziej wysilić, bo ta cena jest bardzo wysoka.

    Pozdrawiam
    Piotr