eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy. › Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
  • Data: 2024-03-27 20:17:52
    Temat: Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wystarczy popatrzeć na tę dyskusję. Może i nie jesteśmy jakąś próbką
    > wybitnie reprezentatywną, ale każdy z nas (za wyjątkiem Piotra) poszedł
    > by sobie postrzelać, nawet z nastolatkiem, a żaden z nas nie ma ani
    > ciągot paramilitarnych, ani tym bardziej nacjonalistycznych.

    Oj tam od razu normalnych. Ja bylem na strzelnicy i jechałem czołgim i
    zobacz co się stało - jestem szurem, antysemimitą i prawakiem:) Co
    prawda okazało się w międzyczasie że skuteczność szczepionek jest
    znacznie niższa niż mówiono i nie zapobiegają transmisji, skuteczność
    lokałtów bezobjawowa, żydzi okazali się naziołkami godnymi pierwowzoru i
    eksterminują rdzenną ludność Palestyny z podobnym zapałem jak niemcy
    (można tak mówić - to w końcu hitlerowcy byli;)) w 41 roku i coraz
    wyraźniej mówią o likwidacji getta w gazie. A scena polityczna odjechała
    tak w lewo że lekko odchylony lewicowo jeśli chodzi o poglądy
    światopoglądowe centrowiec z początków XX wieku dziś jest już konkretnie
    po prawej stronie. Ale to wszystko od tego że poszedłem na strzelnicę;)

    > Policja znalazła w mieszkaniu Andrzeja W, kilkanaście sztuk
    > nielegalnej broni. Andrzej W był bywalcem pobliskiej strzelnicy. No to
    > jak raz, cała reszta bywalców tej strzelnicy tez ma w domu nielegalną
    > broń.

    Ten busiarz co mi moto zajebał to jest instruktorem strzeleckim i miał
    całkiem legalnie dużo broni:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!