eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy. › Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
  • Data: 2024-03-26 20:36:51
    Temat: Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.03.2024 o 20:18, J.F pisze:

    >> https://www.onr.com.pl/2020/08/10/turniej-o-puchar-b
    rygady-swietokrzyskiej-nsz-oraz-zbiorka-podpisow/

    > Ale zaraz zaraz - czy z tego wniosek, ze strzelnice są pełne
    > nazioli/narodowców, czy że raz do roku?

    No właśnie - ja kiedyś widziałem autobusy pełne kiboli.

    > No dobra - skoro są zawody, to pewnie przychodzą i na treningi ...

    No własnie - niby na mecz czy z meczu jechali, ale przecież pewnie
    normalnie reż z komunikacji korzystają... Lepiej nie jeżdzić autobusem,
    zwłaszcza po mości łazienkowski, bo tam większość to kibole:P

    > popatrz pan popatrz ... antyfaszysci tez interesują się bronią ?

    Akurat nie wiem kto w tym przypadku strzelał i gdzie, ale antifa to
    takie same gamonie jak naziołki.

    dobroszyckim-wilkiem/ar/c1-7300355

    > Ale to z jakimi naziolami połączone ?

    No "ku chwale ojczyzny":P

    > No, jesli przy czterech wizytach nie trafil na jakies naziolskie
    > zgromadzenia, to już o czymś swiadczy ...

    Więcej. W sumie to będzie bliżej 10. Raz trafiłem na mafię, ale to na
    Ukrainie:P

    > No ale w koncu na tych rodzinnych piknikach to mamy propagande
    > strzelectwa, patriotyzmu, czy nazizmu?

    No przecież że nazizmu i ja się nabrałem. Nawet ostatnio z młodym na
    defiladzie byłem, a tam panie to już czołgi...

    > P.S. Ten nazizm w Polsce to mnie troche dziwi, biorąc pod uwagę
    > historię, ale widać jest ...

    Bo większość z nich to zwykli narodowcy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!