eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy. › Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
  • Data: 2024-03-26 19:33:54
    Temat: Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 24 Mar 2024 01:43:00 +0100, Kviat wrote:
> [...]

    tlo-1.jpg
    jer/6e/d9/5664193807d635377c87919b81c8.jpeg

    > Chodzisz z dzieckiem na spotkania nazioli w lesie regularnie, w celu
    > "uczenia się dyscypliny, samodyscypliny i integracji z jakąś grupą ludzi
    > o podobnych zainteresowaniach, oraz w celu spędzania czasu z rodzicami,
    > jeśli biorą w tym udział"?

    Sprawdzic czy nie harcerz?

    (harcerstwo - paramilitarna organizacja mająca na celu ...)

> [...]
    > dzieciaka do zbierania grzybów i integracji z grzybiarzami, o tyle
    > prowadząc go na strzelnicę możesz raczej liczyć tylko na integrację z
    > miłośnikami broni palnej.
    > Bo - i to już ci wcześniej wytłumaczyłem - na integrację z przypadkowym
    > człowiekiem, który "raz sobie przyszedł" postrzelać raczej liczyć nie
    > możesz.
    >
    > Dyskusja jest o celowym i z premedytacją regularnym przyzwyczajaniem
    > _dziecka_ do broni palnej, wychowywaniu _dziecka_ w atmosferze kultu do
    > broni palnej w towarzystwie jej wyznawców na strzelnicy, a ty

    No i słusznie, przyzwyczaisz dziecko, to na starość nie będzie ci
    władza odbierała broni, bo "suweren tak chce" :-)

    > wyskakujesz z tekstami, że przecież nic się nie stanie jak sobie raz
    > pójdzie... że gdy _dorosły_ raz pójdzie to nie ma problemu... że _ty_
    > raz czołgiem jechałeś i nie nabrałeś ochoty do robienia rozpierduchy...
    > No serio?

    A tymczasem ...

    https://tvn24.pl/swiat/holandia-kilkulatek-udusil-dz
    iewiec-zwierzat-w-mini-zoo-nie-okazal-zadnych-emocji
    -st7828705

    ZOO trzeba zamknąć.
    Gromadzi psychopatów i rozwija mordercze skłonności.

    J.