eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy. › Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
  • Data: 2024-03-23 13:56:02
    Temat: Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.03.2024 o 06:15, Shrek pisze:

    > Raczej to sobie wymyślił,

    Jak można być aż tak naiwnym?

    https://konkret24.tvn24.pl/polska/rosyjska-propagand
    a-prokremlowska-bojowka-urzadza-cwiczenia-na-strzeln
    icy-na-podlasiu-wyjasniamy-st6220396

    "Członkowie "Zadrużnego Kręgu" często organizują wspólne strzelanie.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~
    Cytowany przez Frontstory.pl Arwid Pływaczewski, przedstawiciel
    organizacji, mówił, że "współpracuje ona z organizacjami słowiańskimi od
    Serbii po Rosję", których członkowie "wspólnie ćwiczą na strzelnicach i
    uczą się taktyki wojskowej"."

    Ci akurat wypłynęli szerzej, bo ich poziom inteligenci podpowiedział im,
    że fajnie będzie opublikować zdjęcia.

    Jeśli wydaje ci się, że tego typu oszołomstwo bawi się patykami w lesie,
    to się bardzo mylisz.

    > tym bardziej że przecież na te strzelnice nie
    > chodzi bo się nimi brzydzi, więc skąd miałby wiedzieć?

    Nie chodzę, to nie znaczy, że nie byłem i że jestem upośledzony, bo nie
    rejestruję rzeczywistości.
    Można udawać, że się nie wie jakie towarzystwo przyciągają tego typu
    obiekty, ale po co?

    > Moim zdaniem to
    > niezbyt lotne towarzystwo - raczej w dużej mierze nowobogaccy niż
    > prawaki. Mamy jednego strzelca i "kierownika strzelnicy" Prawakiem
    > raczej on nie jest. Nowobogackim zresztą też nie.

    "Ale dalej przedstawiciel obiektu informuje: "Strzelnica jest
    ogólnodostępna i może z niej skorzystać każda pełnoletnia osoba lub
    osoba nieletnia w obecności opiekuna prawnego. Nie weryfikujemy poglądów
    osób, które korzystają ze strzelnicy. Nikt z obsługi strzelnicy nie
    widział w posiadaniu tego typu flagi, o której mowa w zapytaniu u
    żadnych z osób korzystających w tym czasie ze strzelnicy. Jeżeli być
    może takie zdjęcie zostało zrobione na naszej strzelnicy to odbyło się
    bez naszej wiedzy i to musiało odbyć się bardzo szybko, niezauważenie.
    Na terenie obiektu widnieje informacja o zakazie robienia zdjęć i ich
    rozpowszechniania bez zgody zarządcy"."

    Jakby strzelnice zaczęły widzieć swoją główną klientelę, to by
    zbankrutowały.
    Udają, że nie widzą kto tam przychodzi, bo przecież właśnie do takich
    ludzi te "usługi" są kierowane. I często przez takich ludzi, jeśli nie
    wprost, to co najmniej sympatyzujące z takimi poglądami.

    Pozdrawiam
    Piotr