eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy. › Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
  • Data: 2024-03-23 07:09:06
    Temat: Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-03-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > NIe wydaje mnie się. Prawaki zwykle nie są nadmiernie bogate a to nie
    > jest tania rozrywka.

    E?
    https://medycynapracyrp.pl/blog/25-strzelectwo-sport
    owe-od-czego-zaczac-i-ile-kosztuje
    "W większych miastach istnieje wybór strzelnicy i można znaleźć miejsca
    znacznie tańsze, gdzie już za np. ok. 300 zł. składki rocznej można
    zostać członkiem klubu. Nie ma również tzw. "wpisowego" i innych opłat."

    Tu, prywatnie, też nie wygląda bardzo zaporowo jak się umówicie w kilku
    Żołnierzy Maryji i będziecie naparzać na krótkich dystansach.
    https://zbrojowniamodlin.pl/cennik/

    > No od dwóch lat trwa, więc ja wiem czy tak krótko?

    Z taką intensywnścią to z tydzień. Nie można było lodówki otworzyć, żeby
    nie wyskakiwała rosja napadająca na NATO.

    --
    Marcin