eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy. › Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
  • Data: 2024-03-20 02:41:45
    Temat: Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-03-20, Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:
    > Nie, nie. To była ironia i konsekwencja Twojego toku myślenia.
    > Nie odwracaj kota ogonem.
    > To Ty udajesz, że nie widzisz różnicy między posyłaniem dziecka na
    > karate, a nauką posługiwania się broną palną.

    Dobrze, to dla uproszczenia zacznijmy od tego gdzie ja udaję:
    a) strzelanie z broni
    b) sztuki walki
    - chodzi o to aby zrobic komuś kuku, brak innych zastosowań: a, b
    - chodzi o to aby się móc obronić: a, b
    - nie jest obojętne dla zdrowia:
    a: ponoć się głuchnie i zagazowuje ale też strzela się zwykle w ochronnikach i w
    wentylowanych miejscach
    b: urazy i mikrourazy się niewątpliwie zdarzają mimo stosowania ochrony
    - trafia się (ponoć) w złe środowisko, które urabia maniaków dziedziny
    a: chca mordować wszystkich i dać pełen dostęp do broni
    b: chcą sprać po mordzie kto im tylko fiknie zwykle już po pierwszej lekcji
    - uczy dyscypliny:
    a: tak, powieważ obchodzenie się z bronią jej wymaga
    b: tak, ponieważ wyjście poza etap prania po mordzie jej wymaga
    - rozwija fizycznie:
    a: nie
    b: tak, ale wiele dyscyplin rozwija a ich istotą nie jest robienie komuś kuku
    - jest atrakcyjne już na wczesnych etapach
    a: tak, jak ktoś lubi strzelanie
    b: zwykle nie (sporo osób się zniechęca), jak sie okaże, że wymaga sporo
    samodyscypliny i wysiłku aby coś osiągnąć
    - dostęp do dziedziny:
    a: łatwy, tani, są strzelnice, instruktorzy
    b: łatwy, w miarę tani (ubrania troche chyba kosztują)

    No to teraz lu, dawaj podobne porównanie dla broni i narkotyków, jak to
    one są praktycznie tozsame. I może od razu dla czołgu i rozbrajania min.

    --
    Marcin