eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy. › Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
  • Data: 2024-03-20 19:19:56
    Temat: Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 20 Mar 2024 18:15:15 +0100, Shrek wrote:

    > Tak właśnie zobaczyłem:
    >
    > https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,308
    15548,szkoly-beda-uczyc-dzieci-strzelac-sprawa-jest-
    kontrowersyjna.html

    Nie wiem, gdzie tu te kontrowersje - moze w tym, jak szkoła ma
    nauczyc, skoro nie ma ani strzelnicy, ani nawet wiatrówki,
    ani uprawnionego instruktora.

    A może by tak nauczyli dronem latać i spuszczac granaty do celu?

    Tylko znów - ani dronów nie mają, ani instruktorów,
    ani zezwoleń stosownych ...

    J.