eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKonsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy. › Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
  • Data: 2024-03-20 08:13:55
    Temat: Re: Konsekwencje strzelaniny w Oxford High School (US) dla rodziców zabójcy.
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobrze, to dla uproszczenia zacznijmy od tego gdzie ja udaję:
    > a) strzelanie z broni
    > b) sztuki walki

    > - rozwija fizycznie:
    > a: nie
    > b: tak, ale wiele dyscyplin rozwija a ich istotą nie jest robienie komuś kuku

    No właśnie, jest wiele dyscyplin sportowych, które można wybrać zamiast.

    To Ty zrównałeś karate do broni palnej, a nie ja, a teraz się okazuje,
    że jednak są różnice?
    No są. I moim zdaniem na tyle zasadnicze, że dyskwalifikują strzelectwo
    jako sensowną alternatywę dla dziecka.

    > No to teraz lu, dawaj podobne porównanie dla broni i narkotyków, jak to
    > one są praktycznie tozsame.

    Po prostu zwróciłem Ci uwagę, że jedno i drugie jest atrakcyjne.
    Jak wiele innych rzeczy.
    Więc atrakcyjność to żaden argument.
    I tyle.

    > I może od razu dla czołgu i rozbrajania min.

    Są atrakcyjne.
    Zabierz dziecko na jakiś pokaz otwarty z czołgami, jakieś dni otwarte w
    jednostce wojskowej (kiedyś pamiętam coś takiego organizowali - jak
    teraz, nie wiem, bo się tym nie interesuję), to sam się przekonasz
    widząc reakcję dziecka, gdy będzie miało możliwość powspinania się na
    prawdziwy czołg.

    Z tego nijak nie wynika, z tej atrakcyjności, że należy posyłać dzieci
    na kursy obsługi czołgu.

    Pozdrawiam
    Piotr