  • Data: 2022-08-18 17:16:38
    Temat: Re: Konin - jest akt oskarżeni
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Aug 2022 17:05:52 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Ale pytałeś, czy może bez. Może.

    > W sumie można z szabla na czołgi iść.

    > A tu nie chodzi o to, by policjanci udowadniali, ze mu nic nie zrobili.

    Sąd widac zna zycie, i jak poszkodowany ma podluzne siniaki na ciele,
    to znaczy, ze ktos go pobił pałką :-)

    No dobra, tu nie było siniaków, tu sąd ma wynik z sekcji, ze mloda
    ofiara na nic przewlekle nie chorowala, ma film z tasera, ze była
    rażona prądem, moze ma jeszcze pare innych dowodow.

    > Wiesz, że spora część ofiar postrzelenia nie umiera z wykrwawienia?
    > Przynajmniej w czasie pokoju, gdzie można udzielić Pierwszej Pomocy.

    Czyli winne jest Pogotowie, ze nie uratowało, prosta sprawa :-).

    > Wyciąganie jakiś przykładów bez znajomości szczegółów i uogólnianie nie
    > ma sensu. Może prowadzący się pomylili. Może są nieznane nam okoliczności.

    O tej sprawie akurat glosno było.
    Negujesz, ze przez wiele miesięcy zwłok nie bylo?

    Wiec jaki był dowód na popełnienie przestępstwa ?

    > Ale czy ma to być powodem zamykania "przypadkowych osób". To mniej
    > więcej jak argument, ze ponieważ w Afryce biją murzynów, to i my w
    > Europie możemy.

    No skoro bylo tylu podejrzanych, to widac zamykano przypadkowe osoby.

    Tak swoja drogą, to ciekaw jestem czym ten jeden z Ameryki komus
    podpadł. A moze to Papała jemu podpadł?

    J.