  • Data: 2004-05-04 23:18:00
    Temat: Re: Konduktorzy i kontrolerzy - legitymacja od pasażera
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skąd więc wie, że ma ważny bilet?

    Czepiasz się słowek - chodziło o jakies dluzsze zatrzymanie, takie które
    mogłoby rodzic jakikolwiek konflikt i pozniejsze niemile wspomnienia....

    > Powinienem napisać: (...) jak i okazania identyfikatora w sposób
    > umożliwiający spisanie zawartych w nim informacji.

    Nadal nie rozumiem skad wiesz ze ta osoba byla kontrolerem. Bo na podstawie
    dwusekundowego machnięcia czymstam ze zdjeciem nie sposob wywnioskowac.

    > Cóż, Twoje oświadczenie nie jest wiele warte w świetle prowadzonej tutaj
    > dyskusji, bo obrażasz ludzi poruszających się nie tylko środkami

    Heh...tylko tych, którzy na to zasługują :-))

    > uparcie nie przyjmujesz do wiadomości, że nawet jeśli na Twoim podwórku
    > jest tak różowo (ja nie wiem, nie miłem przyjemności),

    Tak sobie różowo...ale sukcesywnie staramy się zwalczac pewne patologie i
    nawet niezle nam to wychodzi.

    pdr
    Olo