  • Data: 2004-05-04 23:11:16
    Temat: Re: Konduktorzy i kontrolerzy - legitymacja od pasażera
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Olo Kwasniak wrote:
    > Stąd, ze społeczenstwo uwielbia kombinowac i jest do bialosci wrecz
    > rozwscieczone jak czasem napatoczy sie kontroler i wszelkie starania
    > spełzają na niczym. Wyobraz sobie ze ja tez po godzinach jestem zwyklym
    > pasazerem i tez bywam kontrolowany (nie wspominajac juz o tym ze przez 19
    > lat nie bylem kontrolerem) i jakos nie mam zadnych niemilych doswiadczen...

    Tak, tak... Twoja wypowiedź ma szczególnie duży sens wtedy, kiedy
    właściwie podzieli sie cytaty i zauważy że dalej napisałem:

    > Przy pasazerze posiadajacym wazny bilet kontroler sie nawet nie zatrzymuje.

    Skąd więc wie, że ma ważny bilet?

    > To skąd wiesz, że to był kontroler biletów?

    Powinienem napisać: (...) jak i okazania identyfikatora w sposób
    umożliwiający spisanie zawartych w nim informacji.

    > Mówisz na ile się orientuję o ZTM Warszawa?

    Jak również, a nawet szczególnie, o PKP Warszawa, gdzie kontrole
    prowadzi firma Renoma.

    > Zatem oświadczam, iż kontrolerzy KPZ Sp. z o.o. w Katowicach nie
    > przeprowadzają tam kontroli biletów, nie wiem tez jakie procedury rekrutacji
    > stosuje firma "Zet-ka".

    Cóż, Twoje oświadczenie nie jest wiele warte w świetle prowadzonej tutaj
    dyskusji, bo obrażasz ludzi poruszających się nie tylko środkami
    transportu kontrolowanymi przez kontrolerów KPZ Sp. z o.o., jak również
    uparcie nie przyjmujesz do wiadomości, że nawet jeśli na Twoim podwórku
    jest tak różowo (ja nie wiem, nie miłem przyjemności), to nie wszędzie
    sytuacja wygląda w ten sam sposób.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński