  • Data: 2004-05-05 15:09:44
    Temat: Re: Konduktorzy i kontrolerzy - legitymacja od pasażera
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz, śmiesznie się z Toba rozmawia...

    Smiech to zdrowie.

    > Jak dla mnie EOT, bo nie próbujesz
    > zbliżyć stanowisk, tylko uparcie i bezsensowanie powtarzasz swoje.

    Heh no chyba nie sądziłeś nigdy że zbliżę swoje stanowisko choc o krok do
    tego, mówiącego ze kanary to wcielone zło scigające biednych gapowiczów...

    > Dlatego m.in. że miał druki opłat dodatkowych, byli wraz z nim koledzy,
    > z którymi się "konsultował",

    To wszystko to ciągle za mało - ja bym nigdy takiemu człowiekowi biletu nie
    okazał.

    > posiadał standardowy wygląd kanara

    Nie ma czegoś takiego jak standardowy wygląd kanara.

    > Tak, tak... a kanary to ch*.*. [1]
    > [1] Oczywiście piszę tylko o tych, którzy na to zasługują. :>

    Proponuję jednak wskazać personalnie...

    pdr
    Olo