  • Data: 2004-05-05 06:13:11
    Temat: Re: Konduktorzy i kontrolerzy - legitymacja od pasażera
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Olo Kwasniak wrote:
    > Czepiasz się słowek - chodziło o jakies dluzsze zatrzymanie, takie które
    > mogłoby rodzic jakikolwiek konflikt i pozniejsze niemile wspomnienia....

    Wiesz, śmiesznie się z Toba rozmawia... am oże trochę żałośnie...
    każdemu kto tylko ma odczucia sprzeczne z Twoimi odnośnie grupy
    zawodowej z którą się identyfikujesz wmawiasz najróżniejszymi sposobami,
    że źle odbiera rzeczywistość... Jak dla mnie EOT, bo nie próbujesz
    zbliżyć stanowisk, tylko uparcie i bezsensowanie powtarzasz swoje.

    > Nadal nie rozumiem skad wiesz ze ta osoba byla kontrolerem. Bo na podstawie
    > dwusekundowego machnięcia czymstam ze zdjeciem nie sposob wywnioskowac.

    Dlatego m.in. że miał druki opłat dodatkowych, byli wraz z nim koledzy,
    z którymi się "konsultował", posiadał standardowy wygląd kanara i nie
    chciał odemnie kasy do łapy, a uparcie chciał wypisac druk opłaty
    dodatkowej.

    > Heh...tylko tych, którzy na to zasługują :-))

    Tak, tak... a kanary to ch*.*. [1]

    > Tak sobie różowo...ale sukcesywnie staramy się zwalczac pewne patologie i
    > nawet niezle nam to wychodzi.

    To akurat bardzo miłem, jeśli rzeczywiście za slowami idą czyny.

    Pozdrawiam

    [1] Oczywiście piszę tylko o tych, którzy na to zasługują. :>

    Czarek Gorzeński