  • Data: 2006-08-15 16:52:28
    Temat: Re: Kompromitacja banku
    Od: "w...@p...pl" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > bilet
    > Ani z
    >
    > Bankomaty działały.

    Potwierdzam,dziłały wszystkie.

    Poza tym: informacje były podawane w TV dość często.Oczywiście na
    wczasach nie ogląda sie raczej TV i to może tłumaczyc brak info.
    Wyjasniano dlaczego placówki będą zamknięte,informowali że nie będa
    wykonywane przelewy,ALE POWTARZANO,ŻE OPERACJE W BANKOMATACH BĘDA
    WYKONYWANE.Tak też było,chyba że ktoś nie miał środków ,ale to juz
    inna sprawa.

    Andrzej