  • Data: 2017-08-31 14:32:52
    Temat: Re: Komornik z Mławy cd.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 31 sierpnia 2017 14:08:18 UTC+2 użytkownik Tomasz Kaczanowski
    napisał:

    > Zależy, część tak, a część nie.

    Co wg Ciebie się da zweryfikować w trakcie zajęcia?
    Właściciela samochodu? Swego czasu ponad rok jeździłem autem które kupiłem ale nie
    chciało mi się w wydziale komunikacji przerejestrować i w dowodzie rejestracyjnym
    były dane poprzedniego właściciela.
    Właściciela telewizora? Dwa lata temu teściu kupił telewizore ale ponieważ ja miałem
    jakiś imienny kupon zniżkowy do Eurortv to faktura i gwarancja są na mojr dane. Ale
    nie czuję się właścicielem tego telewizora bo należny on do teścia.
    Te dwa powyższe przypadki da się zweryfikować w trakcie egzekucji?
    Mnóstwo innego sprzętu u mojej mamy czy teścia kupowałem na allegro mojego konta.
    Ustalisz tak od ręki czy kosiarka do trawy stojąca na posesji mojej mamy jest jej czy
    moja(kupiona z mojego konta allegro)
    Właściciela nieruchomości nawet tak "na żywo" nie da się w 100% ustalić. Można
    zajrzeć w księgi wieczyste online ale pewności nie ma czy godzinę temu akt notarialny
    nie był robiony.

    > To skoro takie niewielkie p-stwo, to czemu komornicy migają się od
    > pełnej odpowiedzialności, przy braniu rzeczy, które z dużym p-stwem >nie należą do
    dłużnika?
    A migają?
    Jak biorą to źle, jak nie biorą to migają
    Pisałem już tu kiedyś- były pracodawca mojej mamy jest jej niewinien kasę. Aktualnie
    duży bar prowadzi, fajnym autem jeździ a ciągle "egzekucja bezskuteczna" Bo auto jak
    i bar jest "zapisane" na jego konkubinę.
    Więc trochę masz racji- migają się.
    Ale gdyby wyposażenie tego baru zlicytowali, auto zajęli to by zaraz krzyk był i
    lament w mediach że biednej dziewczynie auto zabrali i bar zlicytowali.