eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-22 15:02:11
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-03-22 o 12:44, the_foe pisze:

    > ale nie mówmy co ja sobie wymyślam, czy Ty co sobie wymyślasz, tylko co
    > mówi prawo. Prosze o paragraf(y). Zaznaczam, ze korzystam z prawa
    > pierwszenstwa i chetnie odpowiem na Twoją listę paragrafów jak tylko ze
    > mnie się z ta Tajemnicą podzielisz.

    Paragrafy, komentarze i orzecznictwo zostało już w tym wątku podane -
    komornik ma obowiązek na wniosek wierzyciela zająć ruchomości dłużnika
    będące w jego władaniu. Koniec.

    Ty twierdzisz, że niektórych ruchomości będących we władaniu nie musi
    zajmować. Chętnie poczytam. Napisałeś już swoją wersję komentarza do
    kodeksu cywilnego?

    --
    Liwiusz