eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!" › Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
  • Data: 2015-03-23 12:22:29
    Temat: Re: "Komornik wiedział że to nie należy do dłużnika a i tak zabrał!"
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liwiusz"

    > wiec prosze o przepis
    > prawa na który ma sie powołać wierzyciel w skardze na czynnosci komornika.

    767 par. 1 kpc.

    Męczy mnie już to uczenie podstaw osób, którym wydaje się, że się znają
    i jeszcze swoją niewiedzą próbują mnie obrażać.
    ---
    Na razie chodzi głównie o to, że Ty wszystkich obrażasz.

    "Art. 767. § 1. Na czynności komornika przysługuje skarga do sądu
    rejonowego, jeżeli ustawa nie stanowi inaczej. Dotyczy to także zaniechania
    przez komornika dokonania czynności. Do rozpoznania skargi na czynności
    komornika właściwy jest sąd, przy którym działa komornik. Jeżeli do
    prowadzenia egzekucji został wybrany komornik poza właściwością ogólną,
    skargę rozpoznaje sąd, który byłby właściwy według ogólnych zasad. "

    Czyli można złożyć skargę. Nic nie ma o tym do czego konkretnie komornik
    jest zobowiązany.

    Wierzę, że coś tam wiesz, ale twoje wypowiedzi rzadko uzewnętrzniają to.