  • Data: 2010-07-07 13:20:21
    Temat: Re: Komornik czy firma windykacyjna?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zenek pisze:

    > Jesli sad zasadzi nakaz zaplaty wraz z kosztami od dluznika to on
    > pokrywa koszta komornicze. Dowiedz sie gdzie facet ma konta srawdz jaki
    > nr i jaki bank i zapodaj we wniosku o nakaz zaplaty. Raptem kilkanascie
    > minut roboty.

    Widzisz, Zenek, taki z Ciebie mądrala, a podstaw nie znasz. Przede
    wszystkim wierzyciel sam z siebie nie dowie się, gdzie dłużnik ma konta,
    chyba że dłużnik sam się kontami pochwali. Po drugie, we wniosku nie
    trzeba podawać numeru konta. Po trzecie, poszukiwanie majątku dłużnika
    to sprawa o wiele poważniejsza niż na kilkanaście minut roboty. Po
    czwarte, jeśli egzekucja jest bezskuteczna, wierzyciel kosztów egzekucji
    nie dostanie, i żadne nakazy zapłaty tego nie zmienią. Po piąte banki są
    na tyle nieruchawe, że jak dłużnik chce, to wypłaci z nich pieniądze
    zanim bank zdąży je zablokować itp. itd., ale jak ktoś przeczytał kpc i
    myśli, że wie wszystko o windykacji, to niech siedzi w swoim idyllicznym
    świecie.

    --
    Liwiusz