  • Data: 2010-07-07 15:54:57
    Temat: Re: Komornik czy firma windykacyjna?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07-07-2010 17:42, zenek pisze:

    > Dzowni do urzedu skarbowego i juz ma nr konta.

    Dzwoni i mówi "tu komornik Zenek Mitoman rewiru tere fere, proszę o
    podanie numeru konta firmy Szwagier Zenka i spółka". I urzędnik mu
    grzecznie podaje. Przez telefon?
    I ten urzędnik na drugi dzień jeszcze ciągle pracuje w urzędzie?

    To jeszcze powiedz, że regularnie bierzesz te leki, które Ci przypisali
    i one działają.

    W końcu jak bajdurzyć to na całego.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl